Hvorfor LeadDoubler
De ting, der giver vores kunder en vild fordel
De ting, der giver vores kunder en vild fordel
Til danske virksomheder, der har brug for flere kunder
Det handler om at skabe interaktive redskaber til jeres kunder og salgsteam de kan bruge 24/7. Det kræver en platform, der har musklerne til at følge med jeres udvikling.
Med LeadDoubler kan I omdanne en Excel fil til en beregner I kan sætte ind på jeres hjemmeside og på den måde give jeres besøgende det svar de har brug for.
Det betyder at I kan kommunikere med jeres kunder naturligt og interaktivt og få langt flere kunder for det samme budget.
I gennemsnit får vores kunder 240 leads om måneden.
Byg jeres egen tilbudsrobot, der helt automatisk beregner og sender et tilbud til jeres kunder.
Med platformen kan I bygge en interaktiv rejse til jeres kunder og salgsteam, så de 100% struktureret og tilpasset den enkelte situation kan give værdi – direkte på jeres salgsmøder.
Som dansk firma med kunder som Sydbank og Lån & Spar bank er det nødvendigt med et solidt setup, der sikrer jer og jeres kunder’s data.
Vi leverer GDPR godkendte løsninger, hvor data håndteres sikkert og du kan sikre tryg behandling af jeres data og løsning.
Din beregner eller tilbudsrobot kan integreres med 1.000+ systemer via simpelt setup du selv kan styre via LeadDoubler platformen.
Alt, hvad brugeren indtaster i din beregner – og alt, der beregnes kan skydes direkte over i dit CRM system eller bruges i lige præcis dit setup.
Med LeadDoubler’s platform kan I selv bygge jeres maskiner – med logikken defineret i en Excel fil, så du aldrig skal overlade kontrollen med jeres vækst til en programmør.
Hver af vores kunder får i gennemsnit 240 leads om måneden. Derfor har vi bygget et CRM system, der sikrer at I kan styre jeres leads, sikre opfølgning og lave tilbud direkte fra systemet.
LeadDoubler platformen kan lave Excel filer om til en beregner du kan sætte ind på din hjemmeside på under 1 sekund så du kan fokusere på at skabe den helt rigtige kunderejse for jeres kunder.
Al logik håndteres i Excel filen, mens brugergrænsefladen laves så de matcher jeres design 100%.
På den måde kan du automatisere alt fra prisberegner på en hjemmeside til beregning af et færdigt tilbud.
Og give dine kunder mulighed for at gennemføre hele kunderejsen – helt eller delvist uden jeres salgsteam skal foretage sig noget.